Activities | News

SORTEIG VIATGE A BRUSSEL·LES: Celebrem els 3.000 seguidors a Facebook!

10 Dec 2018

Amb l’objectiu de celebrar que hem arribat als 3.000 seguidors al nostre perfil de Facebook, volem repetir la experiència de l’any passat i oferir-vos, una altra vegada, una oportunitat única per visitar les Institucions de la Unió Europea.

 

Per agrair-vos el seguiment en les nostres Xarxes Socials, sortegem un viatge de dos dies a Brussel·les per visitar el Barri Europeu amb els estudiants del Curs sobre la Unió Europea.

 

Sorteig viatge Brussel·les

 

El guanyador o la guanyadora rebrà:  

 

 

 

 

 

Per participar s’ha de seguir els següents passos:

 

 

 

 

Si voleu tenir més possibilitats de guanyar, seguiu-nos també al nostre perfil de Twitter @CEIbcn.

 

El viatge es sortejarà entre tots els que seguiu els passos correctament! Podeu participar en el sorteig fins al 9 de gener de 2019, la resolució del sorteig es comunicarà el 10 de gener.

 

Si et crida l’atenció el món de la Unió Europea no dubtis en informar-te sobre la XLI Edició del Curs sobre la Unió Europea, les inscripcions seguiran obertes fins al 31 de gener.

 

*El viatge a Brussel·les queda subjecte a la realització del Curs sobre la Unió Europea. El CEI International Affairs es reserva el dret d’anul·lar el curs si no s’assoleixen el nombre mínim previst d’alumnes.

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!