El Màster té caràcter professionalitzador i pràctic, per això l’èmfasi es troba en l’avaluació continuada i és eminentment pràctic: s’imparteixen tallers i seminaris que combinen una docència teòrica, detallada i d’excel·lència amb la participació de l’estudiant en seminaris, exposicions orals i treballs a l’aula, entre d’altres.
Durant la segona part del curs, els estudiants podran escollir entre fer pràctiques acadèmiques curriculars relacionades amb els continguts del Màster o realitzar un projecte real aplicable a una empresa o institució equivalent a 24 ECTS.
El CEI assisteix, facilita i promou la realització de pràctiques acadèmiques curriculars amb una durada de 3 a 6 mesos en una empresa o institució després d’un procés de selecció per la persona gestora de pràctiques i sempre sotmès a l’acceptació final per part de la institució de destinació. Els estudiants que ho prefereixin podran fer el disseny d’un projecte real aplicable a una empresa o una institució que s’haurà de defensar davant d’un tribunal.
El CEI acompanyarà l’alumne en tot el procés mitjançant assessoria personalitzada i de formació específica sobre l’elaboració de CV, cartes de motivació i preparació d’entrevistes personals.
En cas de no superar la part acadèmica, no hi ha possibilitat d’optar a les pràctiques ni al projecte real de recerca.
Formació Acadèmica (36 ECTS)
4 Mòduls comuns obligatoris:
Marc teòric i metodològic: fonaments polítics i jurídics de l’agenda del desenvolupament sostenible (9 ECTS)
L’economia i el desenvolupament sostenible (9 ECTS)
Un desenvolupament sostenible inclusiu i els ODS: no deixar a ningú enrere (9 ECTS)
El canvi climàtic i el desenvolupament sostenible (9 ECTS)
Formació Pràctica (24 ECTS)
Informació ampliada a l’apartat Pràctiques / Projecte.